MyRent Hotel
Kompletno centralno rješenje za upravljanje hotelima
MyRent Hotel je sveobuhvatno online software rješenje osmišljeno za jednostavno i učinkovito vođenje hotelskog poslovanja.
Jedno rješenje, za cijeli sustav.
Prilagođava se različitim vrstama i veličinama hotela, od manjih, obiteljskih objekata i hostela do velikih hotelskih lanaca koji zahtijevaju višestruko upravljanje u sklopu jednog sustava.
Kako funkcionira
MyRent Hotel?
Povezanost sa 150+ booking portala uz automatsku sinkronizaciju rezervacija, računa i komunikaciju sa gostima
MyRent Hotel – Sveobuhvatno rješenje za moderno upravljanje hotelima
MyRent je sveobuhvatno softversko rješenje za upravljanje hotelima, koje pokriva sve poslovne procese u turističkim tvrtkama. Od marketinga i prodaje turističkih objekata, preko recepcijskog poslovanja, do materijalnog i financijskog praćenja nabave, obrade, skladištenja i prodaje hrane i pića u restoranima i barovima, MyRent integrira sve aspekte poslovanja u jedinstven sustav.
Sustav je modularan, što znači da se može prilagoditi specifičnim zahtjevima i potrebama svakog hotelijera, omogućujući praćenje rasta hotela i prilagodbu svim njegovim fazama.
MyRent – Fleksibilno rješenje za sve vrste hotela
MyRent je prilagođen za upravljanje malim obiteljskim hotelima, hostelima, ali i velikim hotelskim lancima koji zahtijevaju vođenje više hotela unutar iste mreže. Sustav je jednostavan za korištenje i lako prilagodljiv različitim kategorijama, veličinama i potrebama hotela.
Implementacijom MyRent sustava, hotelijeri mogu optimizirati svoje poslovne procese, povećati učinkovitost i pružiti vrhunsku uslugu svojim gostima.
Property Management System (PMS)
Cjelovito upravljanje recepcijom, rezervacijama, prodajom i marketingom, financijama, ljudskim resursima, blagajničkim poslovanjem, nabavom te upravljanjem hranom i pićem. Sve što je potrebno za vođenje hotela – na jednom centralnom mjestu.
MyRent – Kompletno rješenje za recepcijsko poslovanje
MyRent pruža sveobuhvatno rješenje za profesionalno i učinkovito upravljanje recepcijom vašeg smještajnog objekta. Bez obzira vodite li mali obiteljski hotel, hostel, luksuznu vilu ili veliki hotelski lanac, naš sustav je dizajniran kako bi zadovoljio potrebe svih vrsta objekata, pojednostavljujući svakodnevne operacije i pružajući vrhunsku uslugu vašim gostima.
S MyRent sustavom imate potpunu kontrolu nad svim procesima recepcijskog poslovanja – od upravljanja rezervacijama i prijava gostiju do izdavanja računa i praćenja dostupnosti. Sve funkcionalnosti su integrirane u jedno intuitivno sučelje koje vam omogućuje da upravljate svojim poslovanjem s lakoćom i preciznošću.
Channel Manager
Jednostavno upravljajte rezervacijama s različitih booking portalima bez straha od preklapanja. MyRent automatski ažurira raspoloživost i cijene na svim povezanim kanalima, omogućujući Vam da s jedne točke centralizirano upravljate cijenama i raspoloživošću.
Računi i fiskalizacija
Naš software povezuje račune, fiskalizaciju, rezervacije i myRent Channel Manager, što Vam omogućuje da se fokusirate na ono najvažnije – Vaše goste i promociju. Fiskalizacija računa u turizmu nikada nije bila jednostavnija. Sve je automatizirano i sinkronizirano s Vašim booking sustavom, kalendarom i myRent Channel Managerom, izbjegavajući potrebu za dodatnom administracijom.
Automatizirana komunikacija s gostima
Vaša komunikacija s gostima postaje potpuno automatizirana, bez gubitka osobnog pristupa. Izradite vlastite personalizirane email predloške u Property management systemu i postavite uvjete za automatsko slanje. myRent software omogućuje Vam da prilagodite svaku poruku prema specifičnim potrebama gostiju, štedeći Vam vrijeme i osiguravajući profesionalnu komunikaciju.
Sveobuhvatan pregled gostiju i rezervacija na jednom mjestu
Pratite povijest rezervacija, komunikaciju i preferencije gostiju sve na jednom mjestu. Naš myRent CRM sustav omogućava automatizirano slanje ponuda, podsjetnika i posebnih pogodnosti, čime se povećava zadovoljstvo gostiju i povratne rezervacije.